Subject: Infokorje, Pärnu linn, 4.3-8/3708/2025
From: Alice Närep <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Infospetsialistid" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:35:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Pärnu linna haldusterritooriumil kaardistatud tootmisalad
(manuses shp. failina). Tootmisaladeks on arvestatud endised, kasutuses
olevad ning perspektiivsed tootmis-, lao- põllumajanduse-, logistika- ja
ettevõtlusalad. Kaardistatud tootmisalad on aluseks
<https://yldplaneering2035.parnu.ee/> Pärnu linna üldplaneeringu 2035+
koostamisel. Pärnu Linnavalitsus ei ole eraldi kaardistanud ega
analüüsinud nn "brownfield" alasid ja ettevõtlustegevuse paiknemist.
Koostatava üldplaneeringuga suunatakse äri- ja teeninduse maa-alade
asukohti ning laiemalt ettevõtluse arengut, kuid ülelinnaline kaardistus
ja ruumiandmed ettevõtlustegevuse paiknemise kohta puuduvad.

Lugupidamisega,

Alice Närep

üldplaneeringu peaspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

5307 1185,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]